Hosted VoIP of eigen centrale

Hosted VoIP

Bij hosted VoIP maak je gebruik van een stuk van een centraal VoIP netwerk. Je hebt geen eigen VoIP server/telefooncentrale nodig. Je betaalt maandelijks en alleen voor de diensten die je af neemt. Onderhoud, upgrades en backups behoren daarmee tot het verleden. Hosted VoIP adviseren wij over het algemeen aan bedrijven met minder dan vijftien tot twintig medewerkers per locatie. Ondernemingen met meer dan dit aantal medewerkers per locatie adviseren wij een eigen VoIP server/telefooncentrale te nemen.

Eigen VoIP centrale

De grootste voordelen van een eigen centrale is dat er eenvoudig veel toestellen op aan te melden zijn. Daarnaast past een eigen telefooncentrale in sommige gevallen beter bij een organisatie en haar communicatiewensten. Functioneel wordt het verschil tussen een eigen centrale en een hosted centrale overigens steeds kleiner. Laat je dus goed adviseren (daar zijn we voor). Compri Telecom levert naast hosted centrales ook VoIP centrales (op locatie)  en, indien gewenst,  beheren wij die ook.

Delen op Social Media
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email