Documentbeheer online

De overstap naar online opslagmogelijkheden

Het online opslaan van documenten is niet alleen rendabel en betaalbaar voor grote bedrijven en organisaties. Steeds meer bedrijven en organisaties beslissen om niet meer te investeren in eigen hardware, software en het onderhoud ervan voor het archiveren van documenten. Zij maken de overstap naar online opslagmogelijkheden.

Altijd toegang tot uw documenten

Heeft u nog geen online-omgeving voor uw documentopslag ingericht, dan kunt u zonder enige software te installeren op lokale pc’s of laptops voor een vast bedrag per maand documentbeheer online van Toshiba gebruiken om documenten online op te slaan, te zoeken, te bekijken, te downloaden en te integreren in uw dagelijkse bedrijfsprocessen. Dit op elk moment van de dag en vanaf elke locatie.

Uw documenten automatisch geïndexeerd en opgeslagen

Om uw papieren documenten, zoals brieven, concepten, getekende contracten en hand-outs direct naar uw online archief te scannen, gebruikt u het Toshiba multifunctionele systeem met  documentbeheer online. Met één druk op de knop van het bedieningspaneel van de MFP worden uw documenten automatisch geïndexeerd en opgeslagen. Om documenten op een later tijdstip snel terug te vinden, zijn al uw documenten direct online gearchiveerd onder de juiste naam van het bedrijf, samen met soortgelijke documenten, gesorteerd op de juiste datum.

Voordelen:

  • Eenvoudig in gebruik: wie met een internetbrowser kan werken, kan werken met documentbeheer online
  • Toegang tot uw documenten, altijd en overal
  • Verbeterde veiligheid: vertrouwelijke en gevoelige informatie opgeslagen in een afschermd systeem
  • Automatische back-up van uw documenten
  • Geen investering in software of hardware, waardoor u direct begint met besparen
  • Geen onderhoud van de hardware en software infrastructuur
Delen op Social Media
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email